Meest gestelde vragen

Betalen

Hoeveel bedraagt de verzendkosten?

Standaardverzending kost € 6,95. Bij een orderbedrag vanaf € 50,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?

iDeal

Betalen via iDeal werkt op dezelfde manier als internet bankieren van jouw bank. Voor een demo over deze manier van betalen klik hier. De verschillende banken waarmee er via iDeal betaald kan worden zijn: ABN AMRO, SNS Bank, ING, Rabobank, ASN Bank, Regio Bank, Triodus Bank, Van Lanschot Bankiers & Knab. Wanneer er via iDeal wordt betaald is de betaling direct bij ons binnen. De bestelling gaat dan dezelfde dag bij ons de deur uit als er voor 22.00u is betaald.

Waar vind ik mijn betaalgegevens?

Nadat je een bestelling hebt geplaatst krijg je een orderbevestiging met alle gegevens en een betalingsmail. Dit kan soms in het ongewenste postvak terecht komen, kijk dus ook hier.

Waar vind ik mijn factuur?

Bij de bestelling ontvang je altijd een kopie van de factuur. Zit de factuur er niet bij of wil je deze nogmaals per e-mail of post ontvangen? Mail dit verzoek dan samen met het ordernummer naar de klantenservice en wij zorgen er voor dat je zo snel mogelijk een kopie van het factuur ontvangt.

LET OP! Met Internet Explorer en Safari kunnen veel functies van onze website niet werken wegens een verouderde webbrowser. Wij adviseren je om Google Chrome te gebruiken en mocht je hier nog problemen ondervinden dat kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Levering

Met welke transporteur wordt het pakketje afgeleverd?

Jouw pakketje wordt geleverd met PostNL.

Op welke dagen wordt er bezorgd?

PostNL bezorgt onze pakketjes op maandag t/m zaterdag.

Wat zijn de verzendkosten?

De standaard verzendkosten zijn voor Nederland & België zijn € 6,95 per bestelling.

Wordt er geleverd aan een postbus?

Nee, PostNL levert niet aan een postbus. Indien dit toch wordt ingevuld komt het pakketje retour. Als je het pakketje dan alsnog wilt, dien je een ander afleveradres op te geven en moet je de verzendkosten opnieuw betalen.

Mijn pakket is niet geleverd tussen de aangegeven levertijd, wat nu?

Neem z.s.m. via mail contact op met de klantenservice via info@cbd-europa.nl. We zullen dan bij de transporteur uitzoeken waar uw pakketje is.

Retourbeleid

Hoe kan ik mijn product retourneren?

Het kan zijn dat u nadat u uw bestelling hebt geplaatst, toch af wilt zien van de aankoop. Wanneer u dit meldt aan ons heeft u nog 14 dagen de tijd om het product zonder opgaaf van reden terug te sturen naar ons. Stuur een e-mail met uw retourverzoek.

Wat moet ik doen als mijn bestelling mislukt is?

Als je zeker weet dat je bestelling mislukt is, dan kun je de bestelling opnieuw plaatsen. Twijfel je, neem dan contact op met de klantenservice. Wij kijken dan of de bestelling goed is doorgekomen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je jouw bestelling wilt annuleren kun je het beste via mail contact opnemen met de klantenservice via info@cbd-europa.nl. Vermeld je bestelnummer altijd in je mail. Indien je pakketje nog niet verzonden is, kan deze geannuleerd worden en wordt het volledige bedrag teruggestort op uw rekening. Als je pakketje al is ingepakt en verstuurd, kun je deze weigeren aan de deur.
Jouw pakketje komt dan als geweigerd retour naar ons.